خبرای داغ +عکس
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 33338
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:13 :: نويسنده : مطهره و روشنک

سلاممممممممممممممممممم به دوستای خوبم

بچه ها خیلی بده آجی مطهره رفته مکه نیستش من باید تنهایی وبو اداره کنم دلم براش تنگیده

خداکنه بهش خوش بگذره و زود تر بیاد

   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خب خبرای داغ و عالی دارم

داداش امیر ازدواج کرد بزن دس قشنگ رو

امیدوارم  داداش امیر و مهتاب جون بهترین زوج شن و آرزوی خوشبختی براشون می کنم

عکسشون

خیلی خوشگلهــــــــــــــــــــ

 

    

     اینم دومی

 

     

 

یه مجله ی ایده آل عکسه داداش امیر توشه

که حتما بخونید و خیلی قشنگه ب نظر میاد

 

اینم عکسش

   

 

  

تا آپ بعدی بای تا های

نظر یادتون نرها

خیلی ممنون که با نظراتون ما رو خوش حال می کنین

 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت23:55---5 شهريور 1392
اخه من موندم کجای اون خوشگله شبه دخترا میمونه زنش هم با هزارتا ارایش خوشگل شده .فقط احسان علیخانی رو عشششششششششششششقه:

رژین
ساعت18:57---30 اسفند 1391
اِ اِ اِ ؟ نفهمیدم چی شد؟واقعا لمیر متاهله؟ الان فهمیدم روشنک خانم کاش وبو می خوندم بعدا اون بالا COMMENT میذاشتم

واقعا شکست عشقی خودم!! هاهاها اونم چه عشقی
مطهره:ههههههه عزیزم شاید صد ها دختر مثه شما شکست عشقی خورده باشن


المیرا
ساعت13:02---18 بهمن 1391
اها

روشنک جون یه سوال دارم؟؟؟

ب شما کارنامه دادن؟؟؟

ب خیلی از مدارس دادن ب جز ما و چندتا دیگه از مدارس؟؟؟
پاسخ:آره گلکم وا مگه میشه نداده باشن خیلی عجیبه کلاس چندمی المیرا جووووووووونم


المیرا
ساعت19:59---17 بهمن 1391
هنوز نیییییووووووووووممممدددددددههه هههه؟؟؟
پاسخ:نننننننننننننننننننهههههههههه المیرااااااااااااااا


المیرا
ساعت21:53---16 بهمن 1391
لطف داری میسی
پاسخ:بووووس


المیرا
ساعت13:50---16 بهمن 1391
نه بابا گلم اشکالی ندارهپاسخ:قربونت عشقممممممممم

سارا
ساعت0:04---16 بهمن 1391
سلاااام روشنک جون

وااااای راس میگی ازدواج کرد؟

نههههههه حیفه امیرجون سنی نداشت که؟؟

نه؟ ولی به هر حال به پای هم پیرشن....
پاسخ:سلامممممممممممممم سارا جووووووووووونم آره حیف شد من که به دوستام گفتن باورشون نشد گف این که خیلی بچس اینشالله


المیرا
ساعت19:18---14 بهمن 1391
راس میگی

شوخی نکن

کی؟؟؟ اییییییییییییووووووووووووووووو لللللللللللل
پاسخ:الميرا منو ببخش بأهم ديشب حرف زديم هنوز نيومده ايران من اشتباه فكر كردم تو رو خدا ببخشيااااا


المیرا
ساعت18:23---14 بهمن 1391
معلماهم که ول کن نیستن
پاسخ:واقعا المیرا یه خبر خوش دارم آجی مطهره جونم بالاخره اومد


نگين
ساعت17:30---14 بهمن 1391
سلام،خوبي؟راستي اون عکسه که تو کامنت قبلي گذاشته بودم عکس آقاي کاظمي تو نقش هاشم بودا

نگين
ساعت17:26---14 بهمن 1391
سلام،راستي اون عکسه که تو کامنت قبلي گذاشته بودم عکس آقاي کاظمي تو نقش هاشم بودا
پاسخ:سلام نگین جون آره فهمیدم خیلی خوشگل بود


المیرا
ساعت13:14---14 بهمن 1391
مرسی خوبم

ولی درسام حالمو بد جوری میگیرن همش باید بخونم
پاسخ:وأي أره الميرا جون


نگین
ساعت22:22---13 بهمن 1391
سلام;-)

ببخشید من همیشه به سایتتون سر میزنم ولی کم نظر میزارم،امیدوارم منو ببخشید روشنک جون و مطهره جون عزیزم.

راستی بابت عکسا هم خیلی ممنون.خداحافظ
پاسخ:سلام عزيز دلم نه عزيزم أشكال نداره قربونت برم باي خوشملم


.....
ساعت14:13---13 بهمن 1391
سلام روشنک جون،

ممنون از عکسای قشنگی که از آقا امیر و مهتاب خانم گذاشتی.

امیدوارم به پای هم پیر شن.
پاسخ:سلامممممممممممم عزیزم خواهش گلکم ، اینشالله


المیرا
ساعت16:27---12 بهمن 1391
اره ای کاش

خوبی تو؟؟؟
پاسخ:خوبم مرسی تو چطوری؟


المیرا
ساعت14:26---12 بهمن 1391
اخ گفتیپاسخ:آه کاشکی زود تر بیاااااااااااااااااااااااااااد

المیرا
ساعت19:21---11 بهمن 1391
سلام گلم خوبی؟؟؟

روشنک جون یه سوال دارم مطهره جونم کی میاد از مکه؟؟؟
پاسخ:سلام المیرا عزیزم والا نمی دونم از دوستشم پرسیدم ولی اونم نمی دونست خسته شدم المیرا بدون آجیم اصلا حال نمیده


المیرا
ساعت17:22---9 بهمن 1391
مرسی ک به دل نگرفتی

بای
پاسخ:قربونت بووووووووووووووووووووس بای


المیرا
ساعت17:21---9 بهمن 1391
اهان

مثل منو اجی بهارم من عاش اجیمم
پاسخ:آره منم با بهار مثه مطهره ام ولی یه خورده کم تر


المیرا
ساعت17:21---9 بهمن 1391
بای من دیگه میرم گلمپاسخ:بای عزیزم

المیرا
ساعت17:19---9 بهمن 1391
وا چ جوری

ببین حالتو نوشتم حات ببخشپاسخ:نه بابا عب نداره که از این چیزا پیش میاد


المیرا
ساعت17:18---9 بهمن 1391
واسه چی حات بده عسیسم؟؟؟


پاسخ:آخه مطهره مثه خواهرم بود همیشه باهم میحرفیدم درد و دل می کردیم کلی خاطره میگفتیم و...


المیرا
ساعت17:16---9 بهمن 1391
راستی میدونه داداشی ازدواج کرده یا...؟؟؟
پاسخ:آره آجی زود تر از من فهمید


المیرا
ساعت17:15---9 بهمن 1391
دلم برای مطهره تنگیده
پاسخ:منم همینطور خیلی حالم بده


المیرا
ساعت16:56---9 بهمن 1391
واییییییییییییییییی چقدر خوشگلن



مرسی نمیدونم چ جوری ازت تشکر کنم
پاسخ:خواهش خوشگلم همین که خوشت اومد خودش کلی


المیرا
ساعت16:38---9 بهمن 1391
مرسی گلمپاسخ:قربونت عسلم
،دوباره آپلود کردم الان نشون میده؟؟؟؟؟؟


المیرا
ساعت12:43---9 بهمن 1391
میگم عکسا نمیان چررررررررررررررررررااااااااا؟؟ ؟پاسخ: الميرا جون من خودم ساعت 2:30 أومدم خونه با موبايلم هستم نمي تونم ولي قول ميدم عصر كه أومدم درس كنم

گلی
ساعت2:02---9 بهمن 1391
سلام مطهره جان خوبی؟؟به به تبریک میگم ازدواجشون ایشالا خوشبخت شن...

عزیزم شما دانلود برنامه ی سپید پررنگ با حضور اقای رامبد جوان داری برای دانلود بزاری؟این برنامه رو ضبط کردی گلم؟؟ممنون میشم جواب بدی...

التماس دعاپاسخ:سلام عزيزم مطهره نيستش حقيقته من خودم برنامه رو نديدم و ضبط نكردم احتمال ميدم مطهره جونم هم ضبط نكرده باشه


پرنیا
ساعت0:03---9 بهمن 1391
بازم سلام روشنک جون

وای چه ناز مهتاب خانوم چند سالشه؟

میگم روشنک جون این مجله که گفتی اومده؟
پاسخ:سلام عزيزم متولد ١٣٦٨ نه من كه نديدم


المیرا
ساعت22:02---8 بهمن 1391
عکسا نمیان چرا؟؟؟
پاسخ:نمي دونم فردا درست ميكنم الميرا جونم


المیرا
ساعت21:58---8 بهمن 1391
واییییییییییی مطهره جونم ایشاالله بهش خوش بگذره

خوشبختی مال اوناس
پاسخ:أره عزيزم


المیرا
ساعت21:28---8 بهمن 1391
منم خوشحال

امیدوارم خوشبخت بشن
پاسخ:اينشالله خوشبخت شن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: